Учитись важко, а учить ще важче,
Але не мусиш зупинятись ти,
Як дітям віддаси усе найкраще,
То й сам сягнеш нової висоти.

Конспект бінарного уроку "Sleeping Beauty"

Конспект бінарного уроку "Sleeping Beauty"
Епіграф уроку: «Я нічого не боюся, крізь терни проберуся і зачаровану красуню побачу».
Мета: продовжити робрту над змістом казки, формувати уважне ставлення до мови художнього твору, вчити створювати словесні малюнки з використанням слів, висловів з тексту, орієнтуватися у структурі тексту;
Розвивати вміння уявляти картину зображену письменником, формувати нвички складання розповіді з опорою на сюжетні малюнки, розвивати діалогічне і монологічне мовлення, виховувати моральні якості: доброту, щирість, співчуття.
Aims: to revise lexical material;
to develop speaking and listenig, pupil’s voluntary and involuntary memory;
to develop skills in expressing ideas.
Обладнання: засоби мультимедіа, магнітна дошка, картки для роботи в групах, картки з деформованим прислів’ям, малюнки до казки.
ХІД УРОКУ:
І. Організаційна частина.
Привітання учнів і вчителів.
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
1. Робота з деформованим реченням – прислів’ям
«Чарівні казки додають багато розуму».
2. Читання анаграм: Зачарована красуня.
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
1. Розповідь вчителя про авторів казки братів Грім.
2. Мозковий штурм.
Дати відповідь на запитання:
- Яка це казка народна чи літературна?
- Чому ця казка чарівна?
- Хто написав цю казку?
ІV. Блок англійська мова.
Dear Childern, today we are skeaking about faity tale. Fairy tales are an important part of cultures all over the world. They are the part of everyone’s childhood. They help to bring you up.
So, what fairy tales do you know? About what? Good for you? my dear.
What is your favourite hairy tale? (The Turnip, Cinderella? Red Riding Hood, Alladin, The Marmaid, The Glove, Snow White, Kotygoroshko, Phinoccio).
Today we speak about Grimm’s faity tale “Sleeping Beauty”. Let’s revise words which will help to discuss it. Look at the board.
1-st picture: Who is this? (a King, a queen, a princess).
2-nd picture: Who is this? (a good fairy, a bad fairy).
3-rd picture: Who is this? (a grandmother).
4- th picture: Who is this? (a prince).
What animals do we meet in this fairy tale? (a frog, a horse, a dove, a fly)
What numbers do we meet?
1
12
13
15
100
Good for you, all of these numbers are in the fairy tale. One bad fairy, 12 hood ones, when Sleeping Beauty was 15, she felt asleep and was sleeping 100 years.
You’ve done great job. Thank you!!!
V. Робота в групах.
Завдання для І групи:
Прочитати уривок з казки «ланцюжком» до слів… «Хай королівну спіткає…»
Завдання ІІ групи: читання «Доповни речення»
Знайти і прочитати:
- Король, щиро бажаючи…
- І ось того дня…
- В замку…
- Та ледве торкнулось…
- Вмить вона…
- А навкруги почав рости…
Завдання для ІІІ групи:
Вибіркове читання:
- Прочитати слова принца;
- Прочитати опис лісу і подвір’я;
- Прочитати опис зачарованого палацу.
VI. Дати відповідь на запитання. Вправа «мікрофон»
1. Вчитель дає запитання І групі:
- Через що бідкались король і королева?
- Хто і коли сповістив королеву, що у неї народиться дитина?
- Якої помилки припустився король влаштовуючи бенкет?
- Чому було зачаровано принцесу?
2. ІІ і ІІІ група продовжують вправу «мікрофон», задають і відповідають на запитання складені самостійно.
VII. Розповідь учнів за малюнками. Презентація казки в картинках.
VIII. Фізкультхвилинка на англійській мові.
Relaxation period.
Are you tired? I thing you are. Let’s sing a song and repeat after me:
Song: If you’re tired and you know it,
Go to sleep![snore, snore]
If you’re tired anf you know it,
Go to sleep![snore, snore]
If you’re tired anf you know it,
And you really want to show it?
If you’re tired anf you know it,
Go to sleep![snore, snore]
If you’re scared and you know it?
Hag yourself![hag, hag]…
If you’re angry and you know it,
Stamp your feet![stamp, stamp]…
If you’re brave and you know it,
Say, ’I can!’ [I can!]…
IX. Зустріч з героями казки: королева, принцеса, принц.
(монологічне мовлення).
Бесіда за змістом:
- З якими героями ви зустрілися?
- Хто з них найбільше вам сподобався і чому?
- Які слова ви можете сказати про принца?
X. Англійський блок. Перегляд уривків з казки на мультимедійній дошці.
You have already discuss the fairy, retell it with the help of pictures and now we will watch small parts of movie Sleeping Beauty and do tests/
1-st part:
1. Who appears ( появилась) in this part of the movie?
a) Prince
b) Bad Faity
c) Grandmother
1. How does she appear?
a) on the gorse
b) from the fire (вогонь)
c) by car
1. What does Bad Fairy present?
a) curse (прокляття)
b) book
c) doll
2-nd part
2. Princess stand on.....
a) the chair
b) the steps ( сходи)
c) the carpet
2. Where does Princess go?
a) to the zoo
b) to the tower
c) to the shop
2. What does Princess see before her?
a) water (вода)
b) light (світло)
с) tree
3-nd part
3. What does the prince do?
a) smile
b) kiss her
c) jump
3. What’s on Princess’ chest?
a) flower
b) pen
c) ring
3. What colour was prince’s coat?
a) black
b) pink
c) blue
XI. Закріплення знань учнів.
Тест на розуміння учнів.
1. Одного разу королева…
А) вмилась, Б) купалась, В) прибиралась.
2. В королівстві жило…
А) 11 чарівниць, Б) 12 чарівниць, В)13 чаріниць.
3. Король видав наказ…
А) викинути веретена, Б) спалити, В) порубати.
4. Почала вона підніматися…
А) широкими сходами, Б) стрімкими сходами, В) крученими сходами.
5. Королевич схилився і…
А) привітав її, Б) поцілував, В) підняв її.
Взаємоперевірка.
XII. Підсумок уроку.
1. Запитання вчителя:
Чи сподобалась вам казка і чим?
Чого вчить нас ця казка?
Які казки братів Грімм ви ще знаєте?
2. Підсумок роботи в групах та оцінювання.
3. Домашнє завдання.
Підготуватись до позакласного читання. Прочитати інші казки братів Грімм і вміти їх переказувати.

0 коментарі:

Дописати коментар

Оберіть мову сайта